واتس اپ سرویسی هست که بـه شما امکان مـی دهد که تا با افراد مختلفی کنید. چگونه از بلاک واتساپ در بیایم هر شماره شما را داشته باشد و ان شماره تحت یک اکانت واتس اپ فعال باشد بـه راحتی مـی تواند درون این برنامـه با شما تماس برقرار کند.

تماس های واتس اپ بـه صورت متنی و صوتی هست اما این مـیان، چگونه از بلاک واتساپ در بیایم امکان بلاک کاربران دست و پای بسیـاری از کاربران را بسته هست بدین معنی کـه اگر یکی از کاربران احساس کند کـه فردی مزاحم اوست، بـه راحتی مـی تواند با استفاده از قابلیت بلاک درون بخش تنظیمات، فرد را بلاک کند.

چگونـه از بلاک درون واتس اپ خارج شویم ؟

مطمئنا مـی دانید کـه وقتی فردی را بلاک مـی کنید، امکان دسترسی او بـه خودتان را کاملا مـی بندید، بدین صورت کـه او نمـی تواند بـه شما پیـام دهد یـا تماس صوتی بگیرد. چگونه از بلاک واتساپ در بیایم حتی فردی کـه بلاک مـی شود، قادر نخواهد بود، که تا تصویر و آخرین بازدید شما درون واتس اپ را مشاهده کند. این نکته مـهمـی است.

اما چگونـه از بلاک درون واتس اپ خارج شویم ، یک روش ساده به منظور راه خروج از بلاک واتساپ وجود دارد.

ابتدا وارد نرم افزار واتس اپ شوید.

وارد بخش تنظیمات شوید

در بخش تنظیمات یـا SETTING وارد گزینـه Account شوید.

در این بخش گزینـه ای وجود دارد کـه به شما امکان مـی دهد کـه اکانت خود را حذف کنید بدین صورت گزینـه Delete My Account را بزنید.

چگونـه از بلاک درون واتس اپ خارج شویم ؟

در این بخش حتما شماره و کد کشور خود را وارد کنید و بعد از آن روی دکمـه قرمزی کـه در بالا مشاهده مـی کنید، روی نرم افزار خود کلیک کنید. بدین صورت طی چند دقیقه اکانت شما بـه طور کامل حذف مـی شود.

حالا مـی توانید بـه راحتی دوباره با همـین شماره درون واتس اپ ثبت نام کنید و شاهد این باشید کـه از لیست بلاک تمام افرادی کـه شما را بلاک کرده اند بیرون بیـایید.

نکته مـهمـی کـه باید بـه آن توجه کنید این هست که بعد از حذف اکانت و ثبت نام دوباره، شما با دو مشکل مواجه مـی شوید کـه در صورتی به منظور تان مـهم نیست با خیـال راحت مـی توانید بـه کار خود ادامـه دهید

اول : وقتی کـه اکانت را حذف مـی کنید، از تمام گروه هایی کـه در آن عضو هستید خارج مـی شوید بنابراین حتما راهی به منظور عضویت مجدد بـه گروه ها داشته باشید البته اگر گروه ها به منظور تان اهمـیت دارد.

دوم : افرادی کـه شما آن ها را بلاک کرده اید هم از لیست بلاک شما خارج مـی مشوند بنابراین حتما به این موضوع هم دقت داشته باشید.

به هر حال این راه خروج از بلاک واتساپ است کـه معایب و مزایـای خاص خود را دارد اما بـه نظر مـی رسد کـه مزایـای آن بیش از معایبش باشد. درون این باره دیدگاه ها و نظرات خود را به منظور ما ارسال کنید بـه ما بگویید کـه وقتیی شما را بلاک مـی کند چه ترفند رفع بلاک درون واتساپ را دنبال مـی کنید که تا خود را از بلاک درون آورید؟

بروز ترین اخبار دنیـای تکنولوژی را در کانال رسمـی برسام دنبال کنید.
: چگونه از بلاک واتساپ در بیایم




[barsam.ir چگونه از بلاک واتساپ در بیایم]

نویسنده و منبع: برسام | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 21:06:00 +0000